Абай Құнанбаев атындағы Саран жоғары гуманитарлық техникалық колледжі

Әдістемелік қызмет штаты

Кашина Елена Александровна 

    

 

Атқаратын лауазымы: әдіскер, облыстық әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, директорлар орынбасарлары мен әдіскерлер;
Білімі: жоғары, Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Шет тілі;
Педагогикалық өтілі: 32 жыл

Электрондық пошта: lena.kashina.71@mail.ru

Әдіскер - (грек тілінен. Methodos-бір нәрсені ұстану), оқытудың әдістерін зерттейтін, дамытатын, оларды сапалы жүзеге асыруға жауапты мұғалім. Әдіскер оқытушылар ұжымының жұмысын жоспарлайды, оның қызметін үйлестіреді, оқытушылардың біліктілігін арттырумен айналысады, семинарлар, конференциялар, оқу курстарын және т. б. ұйымдастырады.

 

Функционалдық міндеттері:
- Әдіскер-ұйымдастырушы-түрлі әдістемелік іс-шараларды ұйымдастырады: педагогикалық оқулар, ғылыми-әдістемелік конференциялар мен семинарлар, көрмелер, конкурстар, озық педагогикалық тәжірибе банктерін құрады және т. б.
- Әдіскер-информатор колледждің педагогикалық құрамын нормативтік және нұсқаулық құжаттамамен, әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етеді, мерзімді басылымдар кітапханасынан материалдар ұсынады, оларды талдайды, жүйелейді, бұл тек Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету негіздерін ғана емес, сонымен қатар оқу процесін құрудың жалпы дидактикалық принциптерін меңгеруді талап етеді.
- Әдіскер-талдаушы, консультант оқытушылардың әдістемелік қызметіне, оқыту мониторингінің нәтижелеріне талдау және диагностика жүргізеді.
- Әдіскер-технолог рефлексиялайды, яғни педагогикалық қызметтің нормасын анықтайды және оны педагогикалық тәжірибе түрінде технологиялық түрде ресімдейді, бұл оны технологиялық, трансляцияға жарамды етеді.
-Зерттеуші-әдіскер инновациялық қызметті басқару, инновацияларды енгізу бағдарламаларын әзірлейді.
- Әдіскер-талдаушы, консультант оқытушылардың әдістемелік қызметіне, оқыту мониторингінің нәтижелеріне талдау және диагностика жүргізеді.
- Әдіскер-технолог рефлексиялайды, яғни педагогикалық қызметтің нормасын анықтайды және оны педагогикалық тәжірибе түрінде технологиялық түрде ресімдейді, бұл оны технологиялық, трансляцияға жарамды етеді.
-Зерттеуші-әдіскер инновациялық қызметті басқару, инновацияларды енгізу бағдарламаларын әзірлейді.