Абай Құнанбаев атындағы Саран жоғары гуманитарлық техникалық колледжі

 

Колледждің 1 курс студенттерін бейімдеу бойынша педагогтарға ұсынымдар

 

  1. Студенттерде таңдалған мамандық туралы барабар түсінік қалыптастыру, кәсіптің әлеуметтік маңыздылығын түсіну және оған оң көзқарасты қалыптастыру.

  2. Алғашқы сабақтарда студенттерді колледждегі оқыту жүйесімен және білім деңгейіне, оқу ерекшеліктеріне, мектептен айырмашылықтарына қойылатын талаптармен таныстыру, әр студентке пән ұғымын жеткізу.

  3. Студенттерді "бос парақтан" бастауға, "күн астында өз орнын табуға",бірінші курс студенттерінің беделі мен құрметіне ие болуға сендіру.

  4. Студентті құжаттар бойынша оқығаннан кейін, әр студент үшін жауапты сабақ табыңыз, онда оның қабілеттері ашылады және ол оны қуана орындайды.

  5. Сәтті бейімделу үшін студенттерге ұжымда лайықты орын алуға мүмкіндік беруге тырысыңыз (тапсырмалар, кішігірім жетістіктерді ынталандыру, қабілеттерді іздеу және дамыту арқылы). Жауапты тапсырманы немесе ұжым атынан сөз сөйлеуді сеніп тапсыру арқылы студентке деген сеніміңізді көрсетіңіз және растаңыз.

  6. Психологиялық көмекке мұқтаж студенттерді анықтау, психологтың назарына жеткізу, психологпен бірлесіп жеке консультациялар өткізу жоспарын жасау.

  7. Студенттерді бірінші курс студенттеріне арналған жадынамалармен таныстыру (өзіндік жұмысты орындау, дәрістерді қалай тыңдау және жазу және т.б.).

  8. Студенттерді колледждің қоғамдық өміріне, өзін-өзі басқару жұмысына тарту.

  9. Топта сабақтан тыс уақытта топты біріктіруге, студенттер ұжымында қолайлы психологиялық орта құруға және осылайша студенттердің олар үшін жаңа әлеуметтік жағдайларға бейімделу процесін жеңілдетуге бағытталған бірлескен іс-шаралар өткізу.

  10. Адамгершілік, өзін-өзі тәрбиелеу, күн тәртібін ұйымдастыру, аурулардың алдын алу туралы әңгімелерге назар аударыңыз.

  11. Психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, сауалнама жүргізу кезінде студенттің жеке көзқарасын ескеріңіз.

  12. Студенттерді бір-бірімен салыстырмаңыз, оларды жетістіктері мен жетістіктері үшін мақтаңыз. Студенттердің мінез-құлқын талдауға көзқарас бағаланбауы керек, іс-әрекеттің жағымды, жағымсыз жақтарын тауып, мінез-құлықтың балама тәсілдерін ұсыну керек.

  13. Студенттің мотивациялық саласына әсер ету тәсілдерін қолданыңыз: проблемалық оқыту (интроспекция студентке оның қызметінің тиімділігін көрсетеді және пән бойынша өзінің күшті және әлсіз жақтарын дербес анықтауға көмектеседі).